الثلاثاء، ٩ فبراير ٢٠١٠



هل سيمضي الشتاء..دون أن أحسك!!
أمد يدي لاحتضانك ، حبيبات حية موحية!!
أشم رائحة علوك الإلهي
أو أشم رائحتك فوق التراب!!
ياله من شتاء غريب!!

هناك ١٢ تعليقًا:

Shrouk يقول...

وانا كمان بضم صوتي لصوتك..
هل سيمضي الشتاء..دون أن أحسك!!ا

مروة يقول...

بقينا ثلاثة يا هناء، أنا كمان وحشني جدًااااااا ونفسي أحسه قبل ما الشتا يخلص.

ابو احمد يقول...

لايعرف ألم الفقد ياأبنتى الا من جربه
لقد فقدت ابنتى منذ عامين ومازلت اتلمس وجودها فى كل الأشياء وفى كل الأوقات

تعازى الحاره

بحلم يقول...

أبو أحمد العزيز
أعرف عن ابنتك، وانتظرت تعليقك هذا..الباحث عن السلوي لن يجدها الا في أفئدة كفؤادك
رجاء يا أبي العزيز..ابق في تواصلك الدافيء معي

بحلم يقول...

مروة
مش قلتيلي انك حستيه 3 دقايق..يا بختك

بحلم يقول...

شروق
يبدو أننا سننتظر للعام المقبل

Shrouk يقول...

اه يبدو ذلك..
كم اكره الأنتظار!

بحلم يقول...

كفااااية..متبسطهاش أكتر من كدة
علي فكرة أنا مكنش قصدي خالص..يعني مش لدرجة اني آخدها علي دماغي في سبيل المغامير
بس بجد
فرحت
شوشو انت لسة معايا!!!

مروة يقول...

أظن كده أخدتي زادًا يكفيكِ لشتاءاتٍ وشتاءات.. وبعدين يعني إذا ما ضحتيش في سبيل المغامير تضحي بمين..قصدي في سبيل مين:)؟
كانت تجربة م م ت ع ة جدًااااااااااا
ولسه ياما هنشوف مع المغامير

ط يقول...

أهي مطرت
اتبسطي
اشربي بقه
ط

Shrouk يقول...

طبعا لسه معاكي فكلامك الاولاني مش فانه كفاية كده
انا كمان خدتها علي دماغي وكان يوم ممتع جدا خزنت شوية سعاده تكفيني كتير الحمد لله
اتمني انت كمان تكوني عملتي كده
:)

بحلم يقول...

ط
انت بتشخط فيا ليه
هو أنا اللي مطرتها
مش عاجبك اقعد ف بيتكو