الجمعة، ٣ يوليو ٢٠٠٩




صديقتي..

ملائكية الشعور..مرهقة الابتسامة والاحلام ، عميقة الأفكار..
هو لن يحبك..هو..لن يحب..

ذلك الفتي متضخم العقل ، مرهق الابتسامة والأحلام ، عميق الأفكار..
لن يحبك..لن يحب..


فارضي..واستريحي

هناك ١٣ تعليقًا:

محمد المصرى يقول...

انت اللى ملائكية الشعور بجد بتعبرى عن احساسك بساطة تحمل الكثير من المعانى ويسعدنى ان اكون زائر لمدونتك ومنى سلام
مصرى دائما

غير معرف يقول...

والله صدقتِ ... هو لن يحبك، ولن يحب سواكِ ... ..
لأنه لا يجب .. أصلاً ..

(بس إيه متضخم العقل دي) :)

بحلم يقول...

عزيزي "لنحيا في أجواء الحب" انا اللي بتمني تكون زائر دائم ..ويؤسفني أقولك اني مش"ملائكية الشعور" ولا حاجة، أنا حرمياية كبيرة..ولك مني سلام صعيدي شحط محط كمان ومتنساش انك وعدتني بتكرار الزيارة

بحلم يقول...

غير معرف العزيز
لا أفضل الرد علي غير المعرفين لكن أشعر نوعا أنك لست بالضبط "غير معرف" ؛)
من يدري يا أخي..ربما...
(أصل هو متضخم العقل وأنا مالي)

محمد العدوي يقول...

في الرضا .. راحة

كل الراحة ..

:)

ط يقول...

يمكن فلبه ميت

بس ايه الملايكة اللي لابسين شفاف دول :)
ط

بحلم يقول...

منور يا عدوي
فينك

أوافقك تماما بالطبع..في الرضا سعادة حقيقية

بحلم يقول...

ط
دايما عينك حادفة كدة
طب لابسين شفاف غض بصرك يا أخي..وبعدين هم مش الملايكة شفافين!! جبتش انا حاجة من عندي!

كل الناس ميتة عندك كدة..مش عارفة
أحيانا بخيل مش بيدي..وأحيانا فقير معندهوش..وممكن عقله لما تضخم غطي علي قلبه..أنا مالي بقي

فريدة... يقول...

:)


مع العدوي
في الرضا .. راحة

كل الراحة ..

:)

تحياتي
وقوللها تهون عليها

الحياه ابسط من كده بعون الله

غير معرف يقول...

سيبك انتي
الأغنية حلوة قوي

بحلم يقول...

فريدة الجميلة
ما أنا قولتلها قوليلها انت كمان
شكرا لمرورك

حسن أمين يقول...

والله يا زمن ، لا بإيدينا زرعنا الشوك ... ولا روبنا يازمن

بحلم يقول...

منور يا أبو علي