الثلاثاء، ٢٩ أبريل ٢٠٠٨

فرح


الليلادي، فرحانة انا كتير

لما حضنها ف نهاية الرقصة..والحضن طول..حسيته بيقول:أخيرا!!
حسيتها تنهيدة خلاص..حسيته دمع ؛ فدمعت..
الليلادي حاسة ان الفرحة أكبر م الكلام..وم الغنا والرقص..ومن دفا القاعة ونظرات الحب
حسيت الفرحة أكبر م الوصف، ومن علامات الترقيم
حسيت اني فرحانة أكتر من فرحتي
حسيت اني لاول مرة من مدة طويلة..بتنفس بمعدل اعلي من الطبيعي..الهادي..الممل
وعلي قد ما فرحته وفرحتها ، كانت مغطية الدنيا كلها..علي قد ما فرحتي كانت مغطياني أنا..ومش بسأل أيهما أكبر

هناك ١٢ تعليقًا:

غير معرف يقول...

صدقتك قوي
ربنا يملا قلبك فرحة

ابو على يقول...

السلام عليكم
احساس جميل انك تقولى كل الى جواكى
بس انا مش فاهم مدلول الى بتقولى عليه
هو دا كان فيلم اجنبى ولا فيلم عربى ولا موقف حقيقى يعنى..

تحياتى

faisal يقول...

ربنا وحده يعلم كان مستني اليوم ده قد إيه..
تصدقي -رغم إني ما جيتش- إني حسيت بدمعته وأنا في مكاني..؟!

بنت النيل يقول...

بحلم..
ربنا يفرحك كمان وكمان
ويكون ايامك كلها سعادة
تحياتى لكى
بنت النيل

بحلم يقول...

مصطفي السيد سمير
أصبح اسمك يملأ قلبي فرحة والله
علي فكرة انا كنت بقرأ كتاب وريقات الشجر وشفت قصتك..أتمني أقدر أقدملك تعليق محترم عليها ان شاء الله،وبغض النظر عن هذا فهي تجربة كويسة جدا ربنا يوفقك

بحلم يقول...

أبو علي
فليكن فيلما أو موقفا حقيقيا..المهم انه أعطاني احساسا حقيقيا بالسعادة
وتحياتي لك أيضا

بحلم يقول...

الدمعة يا أحمد يا فيصل لحظة الفرح، شيء لم أجربه من قبل الا مع هؤلاء البشر الاعزاء..عقبالك بس احنا حنجيلك

بحلم يقول...

بنت النيل الجميلة
واياكم يافندم
ربنا يفرح كل حد مشتاق يفرح

Tamer Nabil Moussa يقول...

كلامك جميل لانة من حياة الناس حدث يتمنى كل واحد فينا حدوثة

--
فى انتظار جديدك

واتمنى اشوفك فى مدونتى افكار حرة اخر موضوع ساخر كتبتة عن كيف تكون رجل اعمال وعايز اراء الناس كلها

ربنا يكرمك

محمد طلبة رضوان يقول...

الله

Unknown يقول...

هل تسمح لفضولي أن يدعوك لزيارة صفحة مدونتيhttp://kanyatklam.blogspot.com/
تحيتي

عين ضيقة يقول...

يارب دايما تفرحى ويفرح كل اللى بتحبيهم

وانتى صح مش مهم ايهما اكبر

ان شاء الله دايما